Zoombie....

 2011-11-26    07:37:20   av:Viken
Føler meg at eg er helt zoombie idag tidlig..

La meg kl 3 og våken kl 7.. Derfor føler eg meg ZOOMBIE! Helt trøtt.. Kommer nok å sove litt i formiddag når Leah skal sove formiddag.. Gjesten kom ca 10 min etter eg skrev innlegg igår kveld, så vi hyggelig oss, og snakket om alt mulig fra himmelen til jord.. Og det var lyn igår som eg ikke har sett engang. Gjesten sa at det var forferdelig lyn igår uten eg merket noe. Hmm.. De kjørte jo fra Aalborg til Odense, så de fortalt at det var forferdelig lyn hele veien fra Frederica til Odense. Litt rart at eg ikke så det. Men godt uansett at eg ikke så lyn ellers går eg i panik :)

Nå skal eg ordne frokost og få guttene ut fra huset så blir jentene i huset igjen og kose oss et par timer :)

Heia heia Christian som skal vinner på bowling idag..
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?