Bryllup...

 2012-04-27    10:07:39   av:Viken



Det er ikke oss som planer det.. Og har ikke snakket om det heller. Flere og flere har spurte oss om når vi skal gifte oss.. Eg har sagt at det blir ikke noe gift for meg flere ganger men det vet man aldri hva som skjer i framtiden. Kanskje det kan skjer en dag, man vet aldri..

Eg har sett i siste at mange av min venner skal gifte seg til sommer/høst.. Det er veldig koselig at de skal gifte seg.. Og eg er veldig glad for dems skyld at de skal gifte seg. Og er glad å høre at de er lykkelig :)

Eg selv tror at eg ikke kommer å gifte meg igjen, har jo giftet meg en gang før, ekteskap varer over 4 år, og det ble skilles for vår del. Men ellers har eg det fint. Og min eks mann har giftet seg igjen, det er eg veldig glad for hans skyld at han har funnet seg en ny dame som kan gjøre ham lykkelig.

For min del, at eg mener at ekteskap og samboer er samme måte. Så eg er fornøyd med samboer så lenge det varer :) Viktigste at eg har det godt og er lykkelig, og det er eg som er VELDIG lykkelig og har det GODT sammen med min deilig Christian.

Eg blir ikke påvirket av venner som skal gifte seg, eller blir ikke sjalu.. Er bare overrasket at de har kommet så langt og er veldig glad for dems skyld at de er lykkelig og skal gifte seg.. Husk at eg har vært gift en gang, hvis eg har aldri giftet meg før, så vil eg nok sikkert være litt sjalu og vente på min tur, men eg har giftet meg før og føler ikke noe spesielt å gifte meg igjen.

Blir du påvirket hvis noen skal gifte seg?
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?