Mat...

 2012-04-27    15:12:36   av:Viken
Idag hadde eg og Christian diskuterer om middag for hele helgen innen vi dro til Bilka og handlet mat..

Så hadde eg LYST på skinke salat med pasta IDAG..
 

Så vi ble enig at vi skal ha skinke salat med pasta, så vi har handlet mat til helgen, imorgen skal vi ha hjemmebakt pizza og på søndag skal vi ha norsk middag, Evangerkorv med poteter og hvitsaus..

Det er siste evangerkorv her i huset, så eg får ber min foreldre kjøpe 3-4 stk før vi reise til Nordland, for det finnes ikke Evangerkorv der oppe i Nordland. Bare Voss som har det.. Godt at Christian er så vill med det..

Nå er alt ferdig med handlet mat til helgen, så vi skal bare slappe av i helgen bortsett imorgen som eg skal til styremøte kl 11-13 og Christian skal til bowling kamp kl 14.45 imorgen.. Etterpå skal vi være hjemme og kose oss med hjemmebakt pizza.. NAM NAM..

Søndag er det bare vår siste dag at være hjemme før Leah skal begynner på barnehage på tirsdag, og på mandag kommer det helsesøster på 9 måneders kontroll..

Ønsker dere en riktig god helg..
 Ina

Hej! Kul att du ville vara med på dagens blogg! :)

 2012-05-03    19:21:45     URL: http://www.nogg.se/jessina
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?