Svar på spørsmål...

 2012-04-13    22:59:35   av:Viken
Orker ikke oversette, så eg har satt translater så du kan endre --->http://translate.google.com/

1. Skulle du vilja gifta sig med Christian,kanske några planera på G?
Hehe.. Det har vi ikke planlagt om det og har ikke snakket om det heller :)

2. Vad var det din bästa upplevelse med Christian?
At vi skapte en barn sammen og nr 2 er på vei. Kjærlighet av han er best opplevd eg har fått.

3. Norge är så vackert land, funderar ni på att bo i Norge?
Ja det har vi lyst men jobb prioterere..

4. Har du prova joba i Danmark?
Nei, og har ikke søkt det heller ettersom eg jobbet i Norge, da eg sluttet på Posten ifjor og flyttet til Danmark da eg var ca 7 måneder på vei, og fikk Leah ca 2,5 måneder etter flyttet til Danmark, og venter på nr 2, så det blir ikke søke jobb før neste år. :)

5. Vilken film var din favorit?
Hmm.. Det er masse filmer som er min favoritt, får vel skrive noe som eg kan huske navn på de filmer.. Titanic, Twight (fra nr 1 til 4), alle filmer om jul er min høyst favoritt.

Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?