Allergi...

 2012-02-09    19:17:40   av:Viken
Idag tidlig var eg litt usikker på Leah eftersom ho såg helt annen person, var mye rød utslett på ansikt og hals.. Ringte til lege og spurte om det, de ville se på henne, senere på formiddag dro vi til lege.

Lege sa at ho er allergi mot noe mat som ho fikk igår eller idag. Eg sa at ho drakk for først gang med sødmælk som det heter på dansk, vet ikke om det finnes i Norge. Og har aldri sett eller hørt som heter Sødmælk..


Det type drakk ho for først gang igår etter helsesøster sin anbefales, så lege sier at ho får ikke drikker det fra nå ettersom ho kan være allergi mot det..  Eg tenkte nei ikke allergi, for det er kjedelig og slittsomt å passe på mat som man skal unngå.. Eg er jo allergi mot noe mat, men får ikke utslett, får bare magekrampe og kommer å sitter på toalett i resten av dagen. Ikke moro synes eg..

Så eg har fått krem som ho skal smøres i ansikt og hals i et par dager og se hvordan det går.. Må jo prøve forskjellige, har fått 3 forskjellige krem, så eg skal prøve det en type i 2 dager, hvis det ikke virker så skal eg velge en annen type krem og se om det virker.. Får bare håper at det krem som eg brukte nå virker.. hehe

Så eg sette bilde av Leah som dere kan kanskje se hennes utslette.. På panne og kinn som det kan se utsletter..

Kanskje dere ikke kan se utslett, men eg ser jo litt svak rød utslett litt over øye og litt på kinn, men bilde var jo tatt på dagen, så det var ikke lett å få en perfekt bilde når det var lys ute..
 Janni

Åhh ikke godt, hun bliver ramt allerig for sødemælk , og håbe jeg at går forsvind rød, og håbe hun kan tåle anden mælk , stor kramm janni

 2012-02-10    11:03:14     URL: http://jannialtmulig.blogg.se/
 Mette J

Prøv Soyamælk.. Sarah har haft allergi før og fik Soyamælk det hjælpe et periode så prøv igen sødmælk så forsvinder det - Prøv at snakke med Sundhedsplejerske om Soyamælk.

 2012-02-11    20:15:17
 Ina

Er det ikke vel hun har fået "tredagersfeber" (ved ikke hvad det hedder på dansk), man får röde udslag efter 3 dager feber. Kram!

 2012-02-15    18:13:50     URL: http://www.nattstad.se/jessina
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?