Dårlig med oppdatert...

 2012-02-18    07:00:42   av:Viken
Det har vært litt dårlig med oppdatert her hos meg, fordi eg har jo gjester som eg er bare opptatt med gjester, og har ikke vært aktiv ved data.. Men akkurat nå på morgen sover jo alle uten meg. Er bare opp så tidlig. Våken kl 6 idag og kunne ikke sove mer.. Så det passer på at å surfer litt og skrive her før de våken snart.

Idag skal vi til Svendborg og heia på Christian som skal spille bowling kamp mot svendborg. Tante til Leah kommer kanskje og hilse på siden ho bor i Svendborg. Også kusine til Christian kommer og hilse på :)

Eg har tenkt mye om eg skal skrive om fordøm senere idag eller ikke, men eg vet ikke om eg har tid til det, men har mer tid når gjester er gått.. Men har eg tid til å skrive når det nærmere at reise til Norge? Må jo vaske klær som eg HATER mest å vaske klær.. Haha.. Men må jo gjøre det før vi stikker til Norge så har vi jo rent klær med oss til Norge.


Det er på Voss, vakker bilde om vinter. Ganske liten plass, men veldig koselig. Det savner eg veldig, og det er ikke mange dager til me kjem på Voss..

Håper at det er snø når vi kjem til Voss, da kan vi ta oss en tur til fjell..

Nå er klokke 7, så eg stikker herfra ettersom vi skal gjøre oss klar til Svendborg, Christian er sikkert våken og klær på seg nå siden vekkeklokke skulle vekkes kl 7..  Og skal vekke gjester..

Så eg sier for sikkerhetsskyld GOD HELG selv om eg vet ikke om det blir oppdatert igjen senere idag eller ikke :)
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?