Data er syk...

 2012-02-12    18:53:50   av:Viken


Nå holder eg på å format min data.. Eg bruker Christian sin data mens han sitter med Leah og gi henne grøt før ho skal legge seg om ca 1 time.

Eg vet ikke hvor lang tid det vil ta med min data blir frisk igjen.. Det tar jo tid å format og installert programmer.. samtid vil eg jo se på en film som heter YES MAN som skal vises på TV3 tror jeg, er ikke sikker hvilket kanal det var. Men tror det var tv 3..

Igår så eg på film som heter Catwoman.. Det var jo først gang eg har sett det film, selv om det ble laget i 2004 tror eg? og synes det var jo spennende. Så eg lurer på om det finnes catwoman 2? Fikk ikke det fram da eg søkte google. Synes det var rart.. Jaja..

 Janni

Hva sket med din computer? og det er galt , bliver syg på computer haha og det er jo bare sjovt jeg pjat, og håbe jeg at din computer blived bedre idag når format :D stor kram på dig <3<3<3

 2012-02-12    19:07:47     URL: http://jannialtmulig.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?