Du har en jobb!!

 2012-02-19    22:10:56   av:Viken

Den 1. mars til 31. mars skal eg skrive dagens tema, så jeg trenger 31 temaer..

Så eg vil høre hva du vil at jeg skal skrive på dagens tema, så kommer med forslag :)

Som eg har funnet det selv:

1: Hvorfor fikk jeg min kallenavn, Anki?
2: Bilde som jeg savner veldig mye.
3: Reise utlandet
4: Hvordan har det vært å flytte fra Norge til utlandet?

Men flere kan eg ikke kommer på.. Kanskje du har forslag, eller er nysgjerrig? Så bare kom med en eller flere temaer :)

 Ina

KUl att du vill vara med på veckans blogg hos mig! :)

 2012-02-20    08:44:59     URL: http://www.nattstad.se/jessina
 Silje

Ditt favoritt godteri? Hvorfor akkurat det?



Hvordan var det med flytt hele oppvekst?



Favoritt bilde av deg selv?



Hvordan er deres ukesplan?

 2012-02-20    20:32:15
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?