Fullt opp i huset...

 2012-02-21    14:26:34   av:Viken

Måtte gjøre noe i huset selv om eg er syk..

Så det blir

vaske klær til Leah som er sist maskin nå før avgang til Norge.


Etterpå er det rydde og vaske her i huset, vil jo ha rent huset når vi kommer hjem fra Norge.


Så det blir henge opp klær på stativ etter vaskemaskin er ferdig. Håper bare at de blir tørt til vi reise på torsdag formiddag. Men eg tror nok at det blir tørt til vi reise på torsdag.

Imorgen skal vi til byen og ordne pass til Leah, vi trenger ikke ta med pass til Norge for Leah, men vi skal jo reise til Praha i påsken, så derfor må det ordnes før påske :)
Først tenkte eg at det skulle være norsk pass, men innså det at det er så DYRT å kjøpe pass i Norge enn i Danmark, heldigvis har ho begge statsborger så vi kan bare velge hvilket dansk eller norsk pass.

Nå stikker eg herfra og gjør min pliktene..

Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?