Jeg er sååå forelska!!!

 2012-02-15    14:22:21   av:Viken


Det er jo sant!! Det er jo herlige følelse som eg har funnet Christian inn i mitt livet. Det er helt ubeskrivelse om hvordan følelse er! Men dere forstår det helt sikkert hvordan følelse er! :)


Jeg elsker deg, Christian...

 Christian

Du betyder alt for mig, det ved du godt. Du har give mig så meget. Leah og en baby er på vej, så det betyder mig meget for dig og mig. I er alt for mig! Jeg elsker dig meget højt, min dejlige skat Anki. Vi skal holde meget ved hinanden. Kys fra din skat.

 2012-02-15    14:38:21
 Ina

Åhhhh, hvvvaaa? Tillykke med tilökning! Hvornår bliver det? Så sant, det er dejlig med at väre KÄR! :)

 2012-02-15    18:02:27     URL: http://www.nattstad.se/jessina
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?