Norge, her kommer vi...

 2012-02-23    07:07:34   av:Viken



Nå er eg virkelig DRITT nervøs med å ta fly om ca 6,5 timer.. Eg har jo faktisk fly skrekk, det er jo heldigvis at eg har Christian med meg så eg får litt støtte av han når vi er i fly. Har jo opplevd grusomt fly tur i 1995, etter det skjedde grusomt fly tur ble eg helt fullt av skrekk når eg skal reise med fly, spesielt om vinter.

Vi dra herfra om ca 3 timer og kjøre til en kamerat og hente han på arbeid, så skal han låne vår bil en uke. Så det passer på at han kan bruke bil til ærende som han skal bruke det til neste uke, han må være snill mot vår bil :) haha

Det var faktisk mye å ta med når vi har en baby med oss til ferie i en uke, så vi har snakket mye om Praha.. Vi ble enig at vi ta med trillevogn med liggestilling istedenfor barnevogn til Praha ettersom barnevogn og bowling kuler kan ikke være sammen i bil. Christian skal ta med 5 stk kuler. Hvordan skal det få plass til alle kuler, bagasjer og barnevogn? Så bare glemt det, vi skal kjøpe trillevogn når vi kommer hjem fra Norge. Heldigvis at Christian ikke skal spille bowling i Norge, så hadde det vært STOR problem for lenge siden :) hehe

Nei eg får stikke herfra og pakke litt resten og ordne oss klar til avgang..

Ha en fin dag :)

 Je

Lycka till, det ska gå bra plus också inte lång flygtur. Vad hände 1995 med grymma flygturen? Ha en skön och smyig kommande vecka. Kram

 2012-02-23    09:05:31     URL: http://jaowl.blogg.se/
 Ina

5 kuler? Wow så mange han har! :) God rejse til Norge! Knus

 2012-02-23    16:09:56     URL: http://www.nattstad.se/jessina
 Britt

Söt dotter du har. Såg din adress via Jannis o Reginas. ha en trevlig resa till Norge. Hoppas resan blev lyckats. // Britt

 2012-02-24    12:11:51     URL: http://farmorbritt.bloggplatsen.se
 Ina

Hej! Veckans blogg är upp nu, kolla om du vann denna gången eller inte! Annars får du anmäla dig igen! Lycka till!

 2012-02-25    10:36:17     URL: http://www.nattstad.se/jessina
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?