Tårer tar aldri slutt....

 2012-02-10    16:50:44   av:Viken
Hvorfor skal noen alltid gjøre meg såret og skuffet som eg hadde STORT gledet, men nå er min gledet drept, så gledet er forandret til tårer...

Har bare lyst å synke meg ned til jorden.. Det er ikke lett å vise dem at de tok feil.. Og det er ikke første gang de gjorde det, de gjorde det flere ganger nå, og det er overgrense nå, idag brytet jeg meg ned sammen og var så utrolig såret.. Har ikke lyst si hva eller hvorfor!

Skal bare være sterk og står som det er! Skal ikke være svak og si ok, så gå videre, det går ikke ann.. Det er feil. Skal vise at eg mener alvorlig at eg står fast som det var!

Er virkelig UTROLIG glad at eg har 2 nærmeste venner som står og støtte meg, det er eg glad at eg har dem.. Vil bare si at Janni og Mikki betyr alt for meg! Uten dere skull eg aldri vært her, men dere finnes jo her for meg når eg trenger dere, og stiller opp for meg. Dere fikk meg å stå her som jeg skulle vært her, takk at dere finnes i mitt livet! Jeg elsker dere som venn!!

Og min samboer Christian er UTROLIG verdens beste mann i mitt livet, han står ut med meg både gode og onde dager. Jeg elsker deg, Christian VELDIG VELDIG høyt!!

 Janni

Åhhh hvor søde du skrive om mig, og virkelig jeg gøre vil støtte dig altid uanser hvad ogselvf, også jeg og mikki står og støtte dig altid ,uanser hvad du har igennem kede af det jeg er så glæde har dig min nærme godt så bedste :D og du er mit liv hjerter bedste veninde :D og hvor du dejlig for mig du betyder mig for meget virkelig huske du, jeg står her og støtte dig, du ved du har mig altid, også jeg elsker dig jo dejlig jeg har dig så dejlig , glade jeg for været støtte dig du støtte mig også ... stor kram på dig fra mig <3<3

 2012-02-10    17:12:50     URL: http://jannialtmulig.blogg.se/
 Ina

vet hur det känns! är så glad att du har då fin vänner som kan stödja dig. De att de finns för dig.och även din sambo Chridtisn. Kram och stå på dig!

 2012-02-10    22:40:10     URL: http://www.nattstad.se/jessina
 Anonym

Kul att du ville vara med på veckans blogg hos mig! :)

 2012-02-11    10:03:25     URL: http://www.nattstad.se/jessina
 Anonym

god bedring.........<3<3 er ikke god støtte men tenker på deg...<3<3

 2012-02-11    10:28:46
 Anonym

glemt nevnet hvem jeg var.. altså nattergal..

 2012-02-11    10:29:37
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?