Uke 19...

 2012-02-15    19:05:30   av:Viken





Det er bare 21 uker igjen til lille nurket kommer ut, har termin den 17 juli.. 5 dager før Leah blir 1 år den 22 juli.. Det blir spennende å se om det kommer før eller akkurat eller samme dag som Leah? Og eg vet ikke hvilket kjønn det er.. Så det blir jo mer spennende :)

Synes det er veldig tøff med 5. gang.. Fordi eg er mer syk enn de 4 svangerskaper som eg har vært igjennom. Men eg overlever! Derfor var eg på sykehus igår p.g.a kraftig blødning, så eg må ta med helt rolig. Christian blir hjemme igår, idag og imorgen for å ta hand om Leah, så skal min bestevenninne kommer imorgen kveld og hjelpe meg på fredag så kan Christian dra til jobb på fredag.

Akkurat nå er eg bare som en slappfisk. Gidder ikke eneste siden smerte går og kommer hele tiden.. Men selvsagt er eg redd at det skulle skjer noe alvorlig, ettersom eg er ikke frisk.. Er så glad at eg har han og han er faktisk verdens beste mann og far i verden!! :)

Håper bare at alt går bra med svangerskap og det er SIST gang!! :)

 jewelle

wee... så nydelig.... håper på at du føde på bursdagen min!!!



klææm

 2012-02-15    23:27:17
 Je

Har jag läst rätt..., Ni väntar på andra barnet (ditt femte barn), Leahs kommande syskon??? :D Men gosh, jaa vad säger man ja GRATTIS!!! :D Nu får du ta det bara lugnt. Jag ser ett huvud :). Kram

 2012-02-16    14:44:35     URL: http://jaowl.blogg.se/
 Cecilie

Åh, grattis! :):)

 2012-02-20    11:20:42     URL: http://starismylife.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?