Valentines dag..

 2012-02-14    23:08:43   av:Viken
Det har ikke vært en topp dag på start..

Ble innlagt på sykehus og var der flere timer, klage og klage hele tiden.. Tilslutt fikk eg kommer ut fra sykehus selv om eg er ikke form ennå.. Så nå har lege varsel meg at eg skal ta med rolig, får ikke lov å stresse og skal ber om hjelp som eg ikke har gjort i siste, VIL bare gjøre alt selv..

Så da eg kom hjem fra sykehus, var Christian sååå SØT.. Eg fikk 2 kopper av kjærlighet med blomster i kopper.. Skal prøve ta bilde av det imorgen, orker ikke gjøre nå ettersom eg har det bare VONDT..

Så eg får stikke herfra og slappe av litt..

Ha en fin Valentines dag selv om det er sent på kveld :)
 Silje

Hyggelig, han har jo gjort flott og vise hvor han elsker deg høyt :) Sånt er det kjærlighet :)

 2012-02-15    14:06:33
 Je

Krya på dig, Anki! Kram

 2012-02-15    14:31:03     URL: http://jaowl.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?