1 uke igjen...

 2012-01-26    18:23:20   av:Viken
Det er neste torsdag som Leah skal ha 6 måneders kontroll, det blir mer og mer spennende.. Fordi hennes klær på størrelse 74 begynner å blir lille for henne.. Lurer på om ho er allerede vokse opp til 74 cm eller? For ca 1 måned siden var ho 73 cm lang.. Så det blir spennende til neste torsdag og se hvor stor ho er..

Ho ble 6 måneder gammel i søndags. Så det er bare ca halv år til ho blir 1 år gammel.

Ho har utviklet så mye i siste synes eg.. Ho kan sitte selv, kan gå med støtte av meg eller Christian, det har skjedde så mye i siste. Snart kan ho gå og springer overalt, så eg må vel passe godt slik at ho ikke springer langt vekk fra oss :)

Ho har begynt med middagsglass som eg kjøpte fra matbutikk, ho liker alt som ho har spist, ho synes best om fisk (torsk filet) mat (æsj for meg) men må jo gi det til Leah, så det blir nok fiskepinner og fiskeboller når vi alle skal spise sammen når Leah kan spise med oss ved ca 1 år gammel.. Men eg TROR at eg ikke har sett fiskepinne her i Danmark, så bare fisk frideller (?).... Husker ikke hvordan det staves.. Men ihvertfall noe sånt med det.. Og det liker eg ikke.. Det smake som pyton!! Hehe..

Ikveld skal Leah sove sin soverom, ettersom det ble helt klart til idag da vi ryddet, pyntet litt på soverom til Leah idag. skal ta bilder imorgen ettersom det er ikke ferdig med å sett opp noe på vegg siden det er litt sent å banke på vegg, så det blir vente til imorgen på dagen så kan eg ta bilder av soverom til Leah :)
 Ina

Fikpinnar? Ja det hade jag inte tänkt på att det skulle finns i Danmark. Vi köper ju ifrån Sverige hem med till Danmark. Laxpinnar älskar min pojkar. Lax med potatismos till Leah är också bra att börja med, Joshua älskar den! Bara litet tips från mig :)

 2012-01-26    19:17:54     URL: http://www.nattstad.se/jessina
 Anki

Tak for tips. Jeg må kigger efter det i mad butikk imorgen om det findes lakspinner.. Håber det findes.. Om ikke så må jeg købe det i Norge eller Tyskland om de har det? Hmm.. :)

 2012-01-26    20:27:14     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?