Babysvømme...

 2012-01-16    18:00:17   av:Viken

Idag var vi på babysvømme for først gang med Leah.. Ho har det nok etter meg, siden eg var altfor glad å bade i vann og var med svømmeklubb da eg var 5 år gammel og har vært med konkurranse i forskjellige steder da eg var ung..

Da Leah kom til vann, var ho ikke redd, ho var helt vill og plaske så mye og fikk vann på ansikt, bryr seg ikke om vann på ansikt, vil bare plaske videre.. Og en annen mor var også med, ho hadde sønn på 9 måneder gammel, og Leah er større enn hennes sønn, ho var overrasket at Leah er ikke fyllt 6 måneder gammel ennå og er 73 cm lang, hans sønn ble nettopp 9 måneder gammel og er 72 cm lang.. :)

Odense Kommune, unge og barn avd. tror jeg at det heter så invitert oss  og noe mødre til babysvømme hver annen mandag, så vi takket ja til tilbudet siden det er helt gratis.. Synes det er flott tilbude.. Så vi vil fortsette å være med om 14 dager.. Ser at Leah har det gøy med vann så eg vil jo gjøre best for Leah.. :)

Har faktisk flere bilder, Christian fikk tatt 2 bilder fra systemkamera innen batteri tok slutt, så eg har bare 2 bilder fra systemkamera, ene var så dårlig og "tåke", så eg tok det beste bilde, resten ligger på Christians mobil, så eg får vente til han kommer hjem fra arbeid så skal eg ta alle bilder fra hans mobil til data så har eg bilder på lagre her i data :D

Om ca 1 time skal Leah spise sin kveldsmat, grøt.. Etterpå skal ho ha sin siste melk før leggetid, så blir det slappe av i resten av kveld.
 Ina

Sååå härligt med babysimnning, det gjorde vi också med Joshua, han var helt tokig i vatten! Han älskar att plaska i vatten, han badade ju varje dag när vi var i Teneriffa :). Sött Leah!

 2012-01-16    19:13:45     URL: http://www.nattstad.se/jessina
 Je

Vad härligt! Vad har ni för märke och modell på eran systemkamera? Så ovanligt är det inte precis, alla bebisar är olika oavsett längd och vikt så länge mår de bra! :o)

 2012-01-16    23:09:06
 Anki

Ehh.. Vet det er Sony men kom inte ihåg modell.. :)

 2012-01-17    08:32:10     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?