Bare håndball

 2012-01-29    18:00:34   av:Viken
på TV skjerm nå, så eg kjeder meg :) Er jo ikke interessert i håndball :) Hvis det var fotball så har eg følge med, ettersom eg har jo spilt fotball mange år.. Da eg flyttet til Sverige, sluttet eg fotball.. Da flyttet eg til Norge igjen for 3 år siden og ble spurte om eg vil være med fotball for Bergen, men takket nei, hadde ikke lyst tilbake til fotball igjen.. Begynte i 1986 og sluttet 2003.. Det var jo mange år..

Det var godt med middag både igår og idag, det ble potetmos med pølser, så idag var det som eg skrev igår.. Godt middag!! :)

Om ca 1 time skal Leah spise kveldsmat, etterpå skal ho legge seg, så skal vi voksen se på film som heter Staunton Hill.. Det blir litt spennende.. Håper at eg ikke blir skremt av det filmen.. Hehe..

Igår så vi på Fast & Furious 5.. Det var jo bra film synes eg.. Ser ut som at det blir ikke nr 6.. Forventet at det skulle kommer nr 6, men nei..

Nå får eg stikker herfra og leke litt med Leah.. Senere skal eg sett inn video av Leah ved spisebord, det er morsomt å se på henne og hennes far :)
 Ina

Enig! Det er bare så kedelig med håndbold hele tiden, jeg var GOD trät af at se folk skrev det i jeres väg i facebook, bare at ignonere det. Fordi det er ikke min type, synes at fodbold var bedre..hehe! Alle har jo forskellig smag af sport! Spennende at se Leah og hans far ved spisebord hvad de laver..hehe! Knus!

 2012-01-29    19:56:15     URL: http://www.nattstad.se/jessina
 Anki

Japp.. Håller med att ladda ner film til Videofyme.. Så det tage lite tid att få det fram.. Men det ta nog 15 min.. Så kan du se :) Kram

 2012-01-29    22:26:42     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?