Barn klær...

 2012-01-09    20:43:00   av:Viken
Vil bare si at de merker til barna som eg ser at det er veldig POPULÆR her i danmark..


Det vet eg ikke hva som er spesielt med det, ettersom eg har aldri kjøpt klær til barna.. Kanskje noen kan forteller hva som er spesielt med det?



Det er jo en av min favoritt merke, Leah har kanskje litt for mange hummel klær her som eg har kjøpt i siste. Hvorfor eg kjøpte det? Fordi eg har merket at når man vaske klær så blir farge så lenge og ser ut som helt ny etter vaske.. Så derfor kan eg liker det godt.. Også trykk på klær blir ikke sliten...

Har noe strippe body, men vet ikke selv hva som er spesielt, men dyrt, så eg vet ikke om eg vil kjøpe mer ettersom eg ikke bruke det ofte..



Eg synes det er stygg mønster, beklager folkens men husk at alle har forskjellige smak :) Det har eg ALDRI kjøpt noe til barna. Synes det er ikke fint å se fullt av epler mønster på veske, dynetrekk osv osv..


Det er en av min favoritt, men KUN en bestemt mønster.. Det er jo stjerne på klær som eg kan ha det til Leah. Ikke noe annen enn stjerne mønster.. Dyrt ja..

Nå skal eg ikke skrive mer ettersom eg har skrev 4 innlegg idag.. Det er helt unormalt av meg :) Hihi..
 nattergal

åå jeg elsker mønster maange tinger. men ikke sånt epler.. he he..

 2012-01-13    05:48:21
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?