Blir hjemme...

 2012-01-14    11:09:02   av:Viken
Kjedelig å være syk.. Så eg blir hjemme, mens Christian og Leah ta en tur til 40 års fest. Det er så trist at eg ikke kunne være med..

Så eg blir nok på sofa hele dagen og sove sikkert snart, føler meg helt ØMT, slapp fisk :) Og forkjølet :(
Håper at eg blir bedre til mandag, synes det er så vanskelig å ta av Leah når eg er så så så syk.. Imorgen er Christian jo hjemme så eg har han når Leah trenger noe.. På mandag må eg blir frisk!!

Nei nå gidder eg ikke skrive mer, vil bare gå til sofa og slappe av..

Ha en fin lørdag.
 Ina

Aj, ikke så sjove at väre syg, jeg er også förköle. :S. Er bare hjemme og slapper af idag!

God bedring!

Knus

 2012-01-14    14:55:00     URL: http://www.nattstad.se/jessina
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?