Blogg design..

 2012-01-13    14:57:15   av:Viken
Eg klare ikke å få tid til det, så det blir utsatt på en ubestemt tid, så eg la det stå som det er på blogg foreløping til eg har tid.. Ettersom vi skal til 40 års fest imorgen, og neste helg er det bowling kamp, bla bla.. Så eg får vente til den dagen som eg har TID og sett igang.

Så ikke være redd hvis det blir plutselig låst blogg en dag i fremover, når skjer det vet eg ikke, men det vil ta MAX 1-2 dager til blogg åpner igjen.. Det kommer på ann hvor mye arbeid med html og forskjellige kode til design..

Snart dra min deilige venninne hjem, det er trist å være alene igjen.. Det er jo alltid koselig å ha besøk.. Håper at det er ikke LENGE til vi ses igjen..

Ønsker dere en riktig GOD HELG.
 Anonym

Åhhh dejlig ser dig og leah to dag men savner jer allereder og vi ses nok snart igen :D



stor kramm fra mig

 2012-01-13    20:21:16
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?