Er bedre idag..

 2012-01-15    22:01:59   av:Viken
Nå føler eg meg bedre idag, men litt fremdeles øm i kroppen..

Idag var vi hjemme hele dagen og slappe av, spille kort, kose oss og se på tv.. Synes det var forferdelig å se på tv ikveld, da en dame født trillinger og de var helt blind og døve.. Og det var p.g.a lege har gjort tabbe.. Lege ga dem feil medisin så ble de blind og døv ved ca 1 år gammel.. Stakkars dem.. Det gjorde meg vondt å se på at lege kan gjøre feil, og gjør foreldre ulykke.. :(

Det blir nok tidlig sengtid for meg.. Er så trøtt idag..

Nå får eg slappe av litt og surfer litt rundt i blogg før eg legge meg.. God natt :)
 Je

Undrar vad var det för medicin läkaren gav till mamman och barnen? Hur kan en läkare gett bort en FEL medicin???! Otroligt!! Det är klart att läkaren har förstört deras liv pga fel medicinen. Jag förstår också att det var obehagligt och gör ont. Kram

 2012-01-16    08:03:03
 Janni

hvor godt du bliv bedre nu :D og jeg savner dig meget og snart vi snakke sammen hvaaa søde :D og storrr krammm på dig

 2012-01-16    14:18:47     URL: http://jannialtmulig.blogg.se/
 Anki

Nåt med antib..... Kan inte kom ihåg vilket typ det var, trillingar født for tidigt, så dom måste få mat in i næsa, också medisin nåt med antib...

 2012-01-16    15:16:40     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?