Fredag den 13...

 2012-01-13    21:42:07   av:Viken
Har det skjedde noe uheldig hos deg idag?

Det har ikke skjedde noe her hos meg, men en uheldig at eg er blitt syk.. Feber stiger nå ikveld.. Men det har ikke fredag den 13 med å gjøre! Har vært matt igår og nå er eg blitt verre, feber og forkjølet :(

Vet ikke om eg skal dra til fest imorgen.. Tror at eg blir nok hjemme og være i sengen hele dagën? :) Det er Christians bror sin kone som holde fest imorgen.. Ååå eg fryser nå.. :( KJIPT å være syk når det er spesielt dagen for henne imorgen :(

Får vel gå til sengen nå og sove ut, får se om eg blir bedre imorgen eller ikke..
 Je

Först och främst vilken söt och fin bloggdesign, jag visste att du klarade det :o).



Njae, jag tappade faktiskt en flaska likör på köksgolvet, så otroligt nog klarade den utan att gå sönder?

Krya på dig!

 2012-01-13    23:08:15
 Ina

Det har ikke sket noget i går, jeg glemde helt jo at det var fredagen den 13:e igår :).

 2012-01-14    14:57:31     URL: http://www.nattstad.se/jessina
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?