Håper at ho er bedre..

 2012-01-04    09:25:50   av:Viken
Idag våken ho så tidlig enn det ho pleier, men det ser ut som at ho er bedre idag, så eg håper virkelig at Leah er frisk nå :) Men vi holde oss inne idag for sikkerhetsskyld.

Ved halv tolv skal Christian til vaktmester og klage på gulvet ettersom det er vannskadet på gulvet, så vi tror at det er ikke tett på terransedør.. Kanskje de må bytte hele ny dør? Før vi flyttet hit måtte de ta bort en del gulvet og satt på ny, så nå ser eg at det skjer igjen, så det bør gjøres noe med det.

Har dere begynt å ta ned julepynt? Det har eg ikke gjort, men juletre er ihvertfall borte, men julepynt er her ennå.. :) Kommer ikke å gjøre det før neste uke ettersom vi har mye å gjøre denne uke og helg..

Skal på begravelse, så det er litt spennende for meg ettersom det er i Danmark, har vært med i Sverige før, og det var litt forskjellige i forhold til Norge, i Norge bruke alle svart klær uansett hvem som gikk bort, i Sverige bruke de hvit når det er slekt som gikk bort, og resten som venner bruke svart.. Så eg vet ikke åssen det er i Danmark.. Spennende.. Det er tante til Christian som gikk bort i "lille" nyttårsaften (altså 30 desember), ho var bare 60 år.. Altfor ung synes eg..

Senere idag skal eg skrive hva eg har gjennomgått i 2011.. Så bare følge med når det kommer ny innlegg senere idag..
 Ina

Dejlig at Leah er bedre, det gør Joshua også. Små børne blive raske hurtig end os voksne. Ja, nej har ikke taget ned julepynte endnu fordi jeg er jo stadigvæk i Danmark, men det gør vi jo her hos Jess idag eller imorgen :).

 2012-01-04    11:43:27     URL: http://www.nogg.se/jessina
 Anki

Ina.. Njut i Danmark :)

 2012-01-04    13:27:23     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
 Ina

Mange tak :)

 2012-01-04    17:04:10
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?