Havregrøt...

 2012-01-09    14:51:24   av:Viken
I formiddag oppdaget eg at vi har glemt ta ut kjøttdeig som vi skulle ha pizza til lunsj, men tok havregrøt istedenfor pizza.. Men det blir pizza til kveld.. Så Christian er på jobb og er ikke hjemme før 22 tiden ikveld.

Så eg satt og prøve å finne ut om havregrøt som Leah kan begynner å spise? Men eg kan ikke finne ut når ho kan begynne spise det? Eg har ikke gitt henne ennå, vil bare være sikker på først før eg vet mer om det.

Idag har Leah trille rundt flere ganger etter ho har oppdaget igår, og vil bare trille rundt hele tiden, og ho synes det er moro å trille fra ryggen til mage så til ryggen til mage hele tiden.. Snart begynner ho krabber tror eg.. Det blir spennende å se hvordan hennes måte ettersom min 2 av 3 eldste barna kunne ikke krabber, men sitter og dra baklengs eller fram med bena når de satt.. Eldst sønn krabber hele tiden og var vill.. :)

Nå har Leah våken, så eg skal ta henne og leke med henne og prøve å få henne sitte litt siden ho kan sitte litt, men skal ikke gjøre det lenge, bare kort.. Ho må få finne hennes balanse når ho sitter på gulvet..

Ha en fin dag..
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?