Jippi...

 2012-01-21    10:43:04   av:Viken
Nå fikk eg ENDELIG sett.. gjett hva??? Joooo det SNØR ute :D

Det var virkelig godt å se snø her i Odense nå :) Det var jo lenge siden eg så snø her. Det var jo sist mars eller april ifjor.. Utrolig at det gikk nesten 1 år..

Vente litt til det blir mer snø så kan vi 3 gå ut så får Leah se hvordan det er med snø ute, ho har ikke sett det ennå, siden ho sove jo sin formiddagslur.

Det er ikke ferdig med data ennå, har ikke begynt med installert ennå, det tar tid. Men har ikke tid til helgen ihvertfall, så det blir nok på mandag eller noe gang i neste uke ihvertfall.. Eg prioterer jo familie før data, så eg vil bare stikke innom her for å si at SNØ kommer :) Vil jo dele en gledelig nyhet med verden at det er på tiden som eg har ventet på snø, men selvsagt blir eg sikkert fort lei om noe uker.. Men det kommer på ann om hvor lenge snø holdes her? Kanskje forsvinner imorgen? Man vet aldri hva som skjer..

Nå skal eg stikker herfra og spille SKIPBO med min samboer..

Ha en fin lørdag :)
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?