Julepynt SKAL vekk idag..

 2012-01-11    10:45:37   av:Viken
Sitter her og surfer litt mens Christian er oppe og finner noe tomt plast kasser som alle julepynt skal pakkes ned til kasse, tør ikke ha noe annen enn plast kasse ettersom eg har LÆRT for 2 år siden som mus har spist masse julepynt for 2 år siden.. Var så skuffet og lei meg.. Fikk jo arv fra mine besteforeldre en gammel nissepar som er ødelagt og måtte kastet dem.. Sukk..

Ikveld kommer min deilig venninne og hennes 3 barna hit på besøk, så det blir fullt og fart i huset fram til fredag :) Gleder meg masse til dem kommer.

Det blir spennende å se hvor mange kasser blir det når alt er pakket ned av julepynt.. Nei Christian kunne ikke finner det fram sa han, så eg får avslutte her og få finner på noe annen og se om det blir noe ledig kasser :)

Ha en fin dag..
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?