Nå har eg fått NOK!!

 2012-01-18    18:37:54   av:Viken
med å lese nyheter fra Breivik eller ka han heter?? Han er VERDENS idiot (sorry for frekk ord).. Det blir aldri ferdig med nyheter om han...

Eg lå på sykehus og måtte sett igang med fødselen, fikk dråpe i hånd, sykepleier sa at eg kan få se på tv ettersom veer ikke har kom, da eg satt på tv, var det direkt om terrorist Breivik.. Som bombet i Oslo.. Eg ble helt sjokk og skjønte ikke ka som skjedde, og var litt urolig siden min storebror og lillesøster bor i Oslo.. Men heldigvis går det bra med dem :) Så kom det ny om Utøy eller ka det heter, det var mange unge der som mistet livet.. Huff meg.. 4 timer senere fikk eg Leah ut til verden.. Så det er ikke kul å høre at noen spørre meg om når Leah var født, eg sa 22 juli.. Ååå nei samme dag som terrorist i Oslo.. Eg sa ja vet det.. Men man kan ikke gjøre noe med det..

Så vi får bare leve med det i resten av livet..
 Ina

Usccchhh, läser också om honom typ varje dag! Tycker att han är sjuk i huvudet! Han skulle sitta i fängelsen, REDAN NU! Men...suck! Det tar för långtid! Har också släkt i Oslo, men de klarar sig! Puh!

 2012-01-18    18:47:37     URL: http://www.nogg.se/jessina
 Je

Håller med dig, det är inte synd om Leah som föddes just den dagen, utan också en glädjedag, liksom 11 September var det många som gifte sig, fick barn och födelsedagsbarn. Man kan inte bara fokusera på en sak, dessvärre många glömmer bort andra, som i Afrika och andra länder har problem m.m. Det är klart att man glömmer aldrig just de viktiga datumen kommer dock att följa våra liv, förbli en historia och ett minne.



Igår eller förrgår tittade på TV nyheter, några personer som ska göra en pjäs/teater om honom och hans tankar något, jag tycker är för toktidigt! Undrar vad säger de på domstolen, att det är tillåtet? Folk då, som sörjer sina anhöriga och vänner... Han har det för bekvämt han...



 2012-01-20    23:18:50     URL: http://jaowl.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?