Norsk middag...

 2012-01-06    12:03:26   av:Viken
Idag blir det norsk middag igjen.. Ettersom Astri har kjøpt noe norsk middag til oss forrige uke, så det skal blir godt med norsk middag av og til i fremover. Og det er bare 7 uker igjen til vi skal til Norge igjen.. Jippi.. Gleder meg masse og blir der 1 uke.. Det skal blir bare KOSELIG hele uke med min deilige 4 barna som er samles igjen etter lang tid.. Skulle til Norge før jul, men det ble avlyst p.g.a eldre barna var så opptatt med lesning og plugger til juletentamen, så det er jo viktig for barna skal klare det, så derfor utsatt eg det til vinterferie, så det er snart.. 7 uker går jo altfor fort synes eg..
Så det skal blir masse å kjøpe mat i Norge og ta med til Danmark, heldigvis at vi ikke bor i austraila ettersom det er STRENGT FORBUDT å ta med mat fra utlandet. :) Så det er godt at vi bor her i Danmark og kan ta med mat fra Norge :) Har jo sett tv i Australia flyplass, helt grusomt synes eg.. Og min lillesøster har bodd der 1 år før, så ho fikk ikke lov ta med sjokolade, måtte legge seg fra det. JØSS sier eg bare..

Nei skal ikke snakke mer om mat ellers blir eg sulten :)

Ha en fin dag..
 Je

Jag har ätit många norska middagar förut ihop med exets familj, var faktiskt goda. Jaaah, vet vilket du menar, här heter Gränsbevakarna Australien. Stenhårda regler där på flygplatsen, jösses men rättvist ja. Synd om mat de fick slänga mycket, jag tycker de bör kolla innan om maten inte blir dåliga, om bra mat då kan lika gärna behållas. Kram

 2012-01-06    15:43:04     URL: http://jaowl.blogg.se/
 Je

Och smaklig måltid! ;-). De 7 veckorna går väldigt fort kan jag lova!

 2012-01-06    15:44:49
 Ina

Mumma,norsk mat är så goda, har ju släkten som bor i Norge :). Ska ni ta bil till Norge? Så ni kan handla in massor mat med hem till Danmark som kan hållas länge, det gör vi också, alltså dansk mat med till Sverige, eller Svensk mat med till Danmark :) Kram

 2012-01-06    18:43:27     URL: http://www.nogg.se/jessina
 Anki

JE: Ja sant som du säga..

Ina: Vi ska ta flyg till Norge. Längtar o längtar till den dagen som kommer :D

 2012-01-06    19:28:19     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
 Janni

Åhhh skulle tage mig med til norge haha, og jeg kan lide spise norge mad men jeg huske godt jeg var lille ca 10-11 besøge olso skolen ca 4 klasse og jeg spise elsker ost brun huske jeg smage som caco, hvis jeg rigtigt huske ... måske du kan , anki???



Kramm

 2012-01-06    21:07:35     URL: http://jannialtmulig.blogg.se/
 Anki

Janni.. Jeg har det her hos mig, jeg købe det alltid og det findes her i danmark, fy dig at du ikke så det..

 2012-01-06    21:26:10     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?