Så vi er kom hjem..

 2012-01-07    23:18:51   av:Viken
Det gikk helt fint med begravelse, det var flott sa Christian, eg ble ikke med til kirke for Leah var våken og hadde vondt i mage, så eg måtte være i huset til svingerforeldre, men ble med til ... hva heter det.. Altså samles og hygge oss etter begravelse. Fikk møtt mange slekt til Christian som eg ikke har møtt en del før.

Vi kom hjem ved ca 19 tiden, så laget vi kveldsmat til Leah og oss selv, kose litt med Leah før ho legge seg, etterpå tok vi en sofagris med film som heter I am number four. Det var rett spennende film synes eg.. Så vi skal se på en annen film imorgen ettersom vi har leie 2 film hver måned fra LOVEFILM..

Snart skal eg gå opp og legge meg, er jo sliten etter lang kjøretur idag.. Men først vil eg sjekke internet og se på noko reise..

Vil bare si god natt :)
 Janni

Åhhh dejlig høre , at begravelsen bliver smukke , jeg kende også min storebror døde, jeg var så kede mig meget ... og men jeg huske ham altid mit hjerter i himmel :D og jeg savner dig meget søde knusssser

 2012-01-08    19:49:11     URL: http://jannialtmulig.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?