Skal eg ta en pause??

 2012-01-31    23:50:57   av:Viken
Eg sitter faktisk med et spørsmål til meg selv..

Skal eg fortsette å skrive selv om eg har det ikke bra? Eller skal eg bare ta en liten pause fra blogg til eg blir bedre?

Så hvis eg ikke skrive på en stund så vet dere at eg ta en liten pause.. Men ingenting er bestemt ennå..

Ha en fin uke hvis eg ikke skrive igjen imorgen eller denne uke??
 Janni

Søde, jeg kom og savner dig her blogg



ved du jo, jeg står og støtte dig uanser hvad, og jeg elsker jer bedste ...



kommer kigge min blogg :D



kramm fra mig

 2012-02-01    09:29:37     URL: http://jannialtmulig.blogg.se/
 Ina

Åhh, god bedring til dig! Håber at du vil komme tilbage og skrive blogg, men vigtigeste at du skal föle det hvis du vil skrive eller ikke...du kan jo altid tage pause fra blogg mellem ganger, det gjorde jeg også mellem ganger. Knus på dig!

 2012-02-01    10:25:16     URL: http://www.nattstad.se/jessina
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?