Vil reise på en ukes ferie..

 2012-01-07    09:32:48   av:Viken
Eg og Christian har snakket mye om å reise til utlandet på ferie en ukestid i uke 6 ettersom han har vinterferie i uke 6...

Så hvor eller hvilket anbefales dere at vi skal bestille via reisebyrå? Eg vet om Apollo, Ving i Sverige og Norge.. Men her i Danmark har ikke sånt hjemmeside, så eg håper at noen kan hjelpe oss med det?
På mandag skal vi ordne pass til Leah så ho får også være med oss til syden :)

Nå skal vi dra til Langeland og det blir veldig tungt for oss.. Inatt gråtet eg så mye og fikk angst for begravelse :(
Liker ikke å gå til begravelse, kan blir besvimme, men det skjer ikke alltid, har skjedd 2 ganger av 5 begravelse at eg besvimte.. Så eg vet ikke hva det vil blir denne gangen.. Er tilbake ikveld..

Ha en fin lørdag..
 Ina

Dejlig at få rejse til syden, Gran Canaria er god til børne, der er det meget venlig. Spies eller startour som de har i Danmark. De er vi meget tilfreds med når vi var på syden. Nej ikke sjove at gå på begravelse, ved hvordan det føles at gå. Knus

 2012-01-07    10:33:02     URL: http://www.nattstad.se/jessina
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?