Alt er på plass..

 2012-06-27    07:04:13   av:Viken
Så nå ser eg at blogg virker som det skulle..
 
Eg tror at det blir en liten pause herfra, men kommer å oppdatert i det andre blogg ettersom det er mer personlig og trygghet for meg å skrive om alt mulig i det andre blogg..
 
Det vil nok kommer når eg har noe tanker eller spennende å skrive her. Men ellers ønsker eg dere en riktig GOD SOMMER!!
 
Vil du følge med det andre blogg? Spør meg i facebook, email, SMS eller kommenter her (ingen kan lese din kommenter her før eg godkjenner det, men eg kommer ikke til å godkjenne det ettersom eg vil ikke at alle skal se hvem som har tilgang til det andre blogg, p.g.a beskytte navn/venner) og det må du akspterer om eg gir deg tilgang eller ikke.. Og ikke gjør meg stress eller press meg om det andre blogg ettersom eg skal føde snart og kan kanskje at eg ikke har tid til å svar..
 
GOD SOMMER
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?