Endring...

 2012-06-20    07:34:24   av:Viken
God morgen..
 
Da eg skulle logge inn her, så at blogg.se har forandret innstilling, så det gjør meg litt forvirret her.. Så det blir litt usikker herfra nå, vil jo først lære å se hvordan det virker. Det ble sagt at man kan legge flere bilder samtid, så det har eg ikke test ennå. Og har ikke tenkt å legge ut bilder av min datter heller. Gjør det på privat senere, men ikke nå. Vil bare forsker hvordan det er her. Og kanskje bla igjennom i Google og se om eg finner noe bilder som gjør meg veldig intressert? Samtid kan forteller hvorfor det intressert meg akkuart på det bildet.
 
Så eg kommer nok senere, men ikke sikkert om det blir idag? Ettersom eg har jo ofte falsk veer nå for tiden, så det kan være en tegn at det er snart på gang? Har jo under 1 måned på meg nå, siden termin er 17 juli, men trolig at det blir denne uke eller neste uke.. Kanskje en juni barn?
 
Så det er bare å sjekke igjen om det er noe nytt herfra?
 
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?