Hmm....

 2012-06-06    06:42:02   av:Viken



Det er kanskje kjedelig å lese her, men eg må bare få det ut!! Føler nå er det bare verre og verre.. Vet at eg skrive likesom til veggen uten får svar fra noen her. Men det bryr eg meg ikke om det, vil bare få det ut fra min tanker!

Eg vil bare si hvorfor eg ble medlem i Facebook.. Eg hadde en annen som var gamle profil med over 6-700 venner, som eg ikke kan huske hvor mye det var, men ihvertfall over 600 eller 700 venner.. Det ga meg masse problem p.g.a trussel og sånt.. Så eg avsluttet konto en god stund, tror ca 2 måneder. Barna savner meg så eg opprettet ny profil for å holde kontakt med barna, og det gjorde barna veldig glad og det er eg veldig glad for det. Så det ligger en del vennerforspørsmål i facebook som eg ikke har lyst å godtar. Og eg har godtar noen men ble svikt.. Når eg godtar en del så se de på min profil og slett meg etterpå?? Skjønner ikke noe hva det er galt? Hva har eg gjort? Hvorfor nysgjerrig på min profil så slett etterpå? Skal eg ha tro på vennskapsforespørsmål som ligger på min profil? Det gjør meg usikker hele tiden. Så eg har ikke lyst godtar det. Og de som eg har kontakt på vennerlister som er ca over 100 stk nå..

Og mange prøve å snakke med meg om problem, og eg gjorde min beste eg kan, at gi dem råd eller tips om hva de skulle gjøre, og kan blande meg inn i det, men i ca 1 måned siden har eg stopp med det, selv om noen prøve å gjøre meg sur at eg ikke gidder blande meg inn, så eg vil bare si at eg har bestemt meg at HOLDE meg utenfor med problem deres ettersom eg ikke får noe tilbake fra dere. Så eg prioterer min familie før dere! Og det er dere som skal løse problem selv! Men selvsagt vil eg tenker på dere, men hvis eg hjelpe dere, så gjorde dere ikke noe med det selv om det var en GOD tips, men dere har valgt å gå annen vei, så hvorfor skal eg fortsette å hjelpe dere? Dere klare jo fint uten meg ser eg, så det er ikke vits å hjelpe dere mer. Så dere må være klar over at eg ikke kan hjelpe dere mer, ettersom nå gir eg tydelig beskjed at eg prioterer familie! Og skal snart føde nr 5, så eg vil tenke på fødselen som kommer.

Og eg har tenkt på at lage en ny blogg som eg skal ha kode på det annen blogg, men har ikke tid til å lage ny ennå, skal lage det når alt er på plass med fødselen og har tid til blogg etter fødsel. Eg kommer til å skrive her når ny blogg med kode er på plass..

Nå får eg stikker herfra og prøve sove litt før Leah våken om ca 1 time..

 Ina

Dette der kender jeg igen! Jeg har også hjulpt ret mange personer, men fik ikke tilbage. så nu har jeg stop med det at hjupt löse problem hvis det er noget problem mellem dem eller noget ligne. Har altid givet positivt råd, men får bare negativ tilbage. NU har jeg givet op med det! Nu må jeg tänker på mig selv.

 2012-06-06    16:26:58     URL: http://www.nogg.se/jessina
 Anki

Ja men jeg hjælpe gærne nogen eftersom jeg får jo noget tilbage fra nogen. Men vissa personer gør det ikke!! Så nå er det nok for mig!

 2012-06-06    17:39:51     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?