Tingene til hjemmet..

 2012-06-21    19:29:23   av:Viken
Eg har endelig funnet en møbler butikken her i Odense som eg kan handle litt til hjemmet, men ikke nå siden eg ikke har kreft til å gå så mye nå for tiden, ettersom eg bære jo med stor mage. Det MÅ blir en tur til ILVA etter fødselen, så det skal eg kjøpe disse..
 
Globe som eg synes det er tøff og vil at det skal stå i stue slik at barna får lære hvor verden er.
 
Vil bare kjøpe 2 stk og male hvit på det tre boks, og lage tekst selv etterpå.
 
Det mååå bare stå som pynt i kjøkken, og 76 er min favoritt tall p.g.a min født årstall :D
 
Servietter som kan stå på kjøkken ved spisebord. Stillig!!
 
Vil ha det og lage noe dekor inn i det.
 
Frukt fat som det kan stå i stue slik at barna får ta frukt.. Synes det er pent med sølv farge.
 
Det vil eg ha 3 stk skittenkurv, 65 liter..
 
Så det har eg funnet via internet, og har bestemt meg å kjøpe de hvis de har det ennå på butikken når lillegutten kommer ut når som helst.
 
 
 
 Janni

Tænke jeg mig ser der ILVA , en skøn, vi kan sammen tur tage der vi nyde hvaa. og hvad synes du ? jeg vil være med dig til der ILVA, stor kramm på dig fra mig <3<3<3

 2012-06-24    09:44:07
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?