Verdens beste mann!!

 2012-06-03    09:14:51   av:Viken

Som eg skrev på status i facebook igår at eg var så dårlig. Og bestemt gikk til sengen tidligere, siden eg var ikke helt form. Da eg kom til sengen.

Da eg kom til sengen og ble mer dårligere, lå og slappe av litt og prøve å sove, så plutselig fikk eg hosteanfall og kastet opp samtid, eg rakk ikke til toalett, så det var mye på gulvet. Så Christian stod opp og gikk til toalett og tok fram toalett papir og pose og vaske gulvet etter meg. Eg sa unnskyld at eg ikke rakk til toalett p,g,a hosteanfall, han sa ikke tenke på det, eg ordne det, bare ligge og slappe av. Eg lå og frys og frys, ble helt dårlig. Sov nesten ikke i natt.. Nå føler eg mye bedre med mage, men er fortsatt sløv.

Idag sa Christian at eg skulle bare ta med rolig og slappe av så mye eg kan.

Christian..
Du betyder alt for mig.
Jeg er glad at du holde ved mig,
du gør mig lykkelig!
Jeg elsker dig, Christian

 christian

Jeg elsker også dig.

 2012-06-06    22:11:20
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?