At gi skylden..

 2012-03-16    09:49:11   av:Viken
Eg kan ikke forstår på folk som kan gi skylde på andre istedenfor seg selv. Det har eg opplevd for noen dager siden og det var forferdelig, men tilslutt fant det sannheten fram at eg var uskyldig. Men nå ser eg at min venninne har det så vondt så får eg også det vondt etter henne. Eg får også føler med henne, og vil være der for henne, men det er ikke så lett når en annen er så uhyggelig og snakke masse usannheten!!  

Visste du ikke at det kan blir verre etterhvert hvis andre oppdaget at alt kommer jo virkelig fra deg?

Visste du ikke at sannheten kommer fram tilslutt?

Visste du ikke at de bryr seg om deg, men du dritt i dem?

Visste du ikke at de forsøke å hjelpe deg, men mottak du det?

Eg vet ikke hvem som lese det, og hvis du ser at du har gjort det som du kanskje vil endre på det, så kan du prøve å endre på deg selv og gjør bedre og da vil du har det bedre i resten av livet, enn sitter og lider og si negativ og gi skylden andre selv om du vet at det var ikke andre sin skyld.

Kanskje du skal gå til psykolog? Men VIKTIGSTE at du skal være ærlig enn lyve til psykolog.. Hvis andre sier at du har brukt for psykolog, så hva betyr det? Det betyr at det er noe feil med deg og du bør søk hjelp, men du ga andre skylden? Hvordan kan det være sånt? Hvis eg gi til skylden så trenger eg hjelp for å løse det og la være gi skylden, da trenger eg ikke psykolog. Hvis du lyver til psykolog så kan du få det verre, så vær så snill å si ærlig enn lyve..

Nei nå skal eg ikke skrive langt..

God helg :)
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?