Kom hjem fra Norge..

 2012-03-01    23:42:52   av:Viken
Det var forbannet så tungt å dra fra Voss idag. Satt i tog og var lei meg, da jeg kom i Billund begynte eg å gråte og sa at jeg vil reise tilbake til Norge, vil ikke hjem..

Det var virkelig vondt å reise fra min familie.

Så eg er helt utslitt nå og vil legge meg snart.. Kommer tilbake når eg er bedre humør. Akkurat nå er det bare fullt av deppig p.g.a savner familie.
 Monika Lindmark

Förstår dig, det är ju jobbigt att lämna familj i Norge,

Om jag läser rätt,, osäkert läsa på norska,,



Trevlig söndag

Kram

 2012-03-04    14:19:10
 Anki

Monika: Ja det är jobbigt att åka från min familjen i Norge. Du förstår bra på norska :D



Trevlig söndag.. KRAM

 2012-03-04    22:27:59     URL: http://ankialtmulig.blogg.se/
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?