Språk/Sprog/Language...

 2012-03-16    10:15:49   av:Viken
Norsk:
Eg vil spørre dere om språk.
Eg skrive blogg ofte, og vil at dere skal forstår hva eg skrive om.
Da vil eg gjerne vite hva mer språk eg skal skrive? Skal eg skrive på norsk og engelsk slik at dere kan følge med? Kanskje flere språk? Eg kan skrive norsk, dansk, svensk og engelsk. Skal eg skrive alle 4 språk?
Skriv gjerne i kommentar så vil eg gjøre det bedre i neste innlegg.

Dansk:
Jeg vil gerne spørge dig om sproget.
Jeg skriver blog ofte og ønsker dig til at forstå hvad jeg skriver om.
Så vil jeg gerne vide, hvad flere sprog, jeg har tænkt mig at skrive? Skal jeg skrive på norsk og engelsk, så du kan følge? Måske mere end et sprog? Jeg kan skrive norsk, dansk, svensk og engelsk. Skal jeg skrive alle 4 sprog?
Du er velkommen til at kommentere, så jeg vil gøre bedre i den næste indlæg.

Svenska:
Jag vill fråga dig om språket.
Jag skriver blogg ofta och vill att ni ska förstå vad jag skriver om.
Så jag vill veta om vad fler språk jag ska skriva? Ska jag skriva på norska och engelska så att du kan följa? Kanske mer än ett språk? Jag kan skriva norska, danska, svenska och engelska. Ska jag skriva alla 4 språk?
Tveka inte att kommentera så jag kommer att göra bättre i nästa inlägg

English:
I want to ask you about language.
I write blog frequently and want you to understand what I write about.
Then I like to know what more languages ​​I'm going to write? Should I write in Norwegian and English so that you can follow? Maybe more than one language? I can write Norwegian, Danish, Swedish and English. Should I write all 4 languages​​?
Please comment so I will do better in the next post.
 Silje

Det er opp til deg, hva du føler. Men jeg sier alle 4 språk, fordi du har mange venner som er på en del av verden. :) God helg. Klem

 2012-03-16    13:44:47
 Je

Det är du som ska känna vad är det som är bäst för dig, alltså denna är din blogg och du bestämmer. Om du tycker är lättare att blogga antingen norska eller danska. Jag tror du har Google Translate(?), language/språk som jag har hos min blogg. Jag förstår alla tre språk, utom ett, svenska ;o). Kram och trevlig helg!

 2012-03-16    19:43:41     URL: http://jaowl.blogg.se/
 Ina

För min spelar det ingen roll! Kan läsa alla språk... :)

 2012-03-18    20:43:32     URL: http://www.nogg.se/jessina
 Monika Lindmark

Ja, vill ha svenska, det är lätt för mig o Kul

få läsa din blogg,, älskar din blogg



Kram

 2012-03-24    15:05:25
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?