Surt...

 2012-03-05    09:44:55   av:Viken

Siden eg skrev tidligere blogg idag, om kurs.. Det ble avlyst siden det var kaos mellom kurs sted og jobb.

Da Christian kom til kurs litt før kl 8 og ser ingen tolk, han synes det var litt merkelig. Så han gikk til kontor, og spurte om tolk skulle kommer, så de sjekke om det var noe bestilt tolk. Da de fant ut at hans arbeid har ikke melde han inn på kurs, gjett at han ble så irritert (det kan eg forstår siden det er jo andre gang) og dro til hans jobb og kontordame så rart på han og spurte: hva gjør du her? Du skal på kurs. Han svar det er bare tull og sa at De har ikke melde han inn, og de sa jo det har de melde han inn siden okt, så det ble bare rot, og alt blir utsatt til juni.. Trist at det ble rotet.. Men håper at det blir ORDNES denne gangen i Juni..
Så han ble sur og dro hjem, men godt at han har fri idag så vi skal bort til en venninne og hjelpe henne med noe i hennes leil. som ho har nettopp flyttet inn, innen vi dra til sykehus og skal på ultralyd idag :)

Ha en fin dag

 Janni

Åhhh nej, hvor dumt af hans arbejder og næste gange ordne sikkert før kommer ind til kursus,hvordan de kan uden noget tilmelding hmm, og jeg forstået ikke , og jeg kan godt forstået HAM bliver jo noget irrende igen aflyst pga og stor krammm



vi ses snart

 2012-03-05    09:53:09     URL: http://jannialtmulig.blogg.se/
 fia

fin blogg:)

 2012-03-06    18:23:38     URL: http://nattstad.se/fiapersson
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?