True???

 2012-03-07    10:09:25   av:Viken
Det som du sa til min venninne at min deilige forlovet som har true deg via Facebook. Det kan vi ikke se at det er true, det er bare han som skrev og ba deg å slutt skrive negativ om Odense og mennesker siden det er ikke sant som du skrev negativ. At be deg stopp skrive dritt om Odense er trussel? Det har eg aldri hørt, det er bare pent å be deg stopp med det, hva betyr det? At du skal ikke skrive noe tull om Odense selv om du VET at det er ikke sant, det kommer FAKTISK fra deg!

Og du snakke masse negativ om andre, til og med meg.. Christian sa jo til deg at det ikke stemmer. Det kommer jo faktisk fra deg og ingen har sagt om deg, alt bare kommer fra deg. Han ba deg at du bør slutt med negativ og si unnskyld til de som du har gjort mot de andre og meg.

Plutselig slett du fra alt og sier at Christian true deg?? Hvordan kan man true deg når man spørre deg pent om slutt å skrive dritt om Odense, og si unnskyld til de andre?
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?