Ferie- Spørsmål/Semester- Frågor/Holiday-Questions

 2012-03-28    09:21:01   av:Viken

Norsk:
Nå har Christian ferie en hele måned, det er så deilig at han blir hjemme fra arbeid i en hele måned. Eg kommer ikke å være aktiv ved blogg når Christian er hjemme, men kan kommer innom av og til for å skrive hvis eg har lyst og tid til det.

Så det passer på at dere kan bare spørre en eller noe spørsmål her mens eg er ikke aktiv ved blogg, så eg kan svar når påske er over.

Dansk:
Nu har Christian ferie i en hel måned, det er så dejligt, at han bliver hjem fra arbejde i en hel måned. Jeg vil ikke være aktiv på bloggen, når Christian er hjem, men kan komme tilbage nu og da at skrive, hvis jeg har tid og lyst til det.

Så sørg for at du bare kan stille et spørgsmål her, eller noget, eftersom jeg er ikke aktive på bloggen, så jeg kan svare, når påsken er forbi.

Svenska:
Nu, Christian har semester för en hel månad, det är så trevligt att han är hem från jobbet i en hel månad. Jag kommer inte att vara aktiv på bloggen eftersom Christian är hem, men kan komma tillbaka då och då att skriva om jag har lust och tid för det.

se till att du bara kan ställa en fråga här eller något medan jag är inte aktiv på bloggen, så jag kan svara när påsken är över.

English:
Now, Christian vacation for a whole month, it's so nice that he gets home from work in a whole month. I will not be active at the blog when the Christian home, but can come back now and then to write if I have the desire and time for it.

So make sure you can just ask a question here or anything but I am not active at the blog, so I can answer when Easter is over.

 Ina

Hoppas att du har haft skön ferie i Prag? Jag har nog några frågor till dig :)



1. Skulle du vilja gifta sig med Christian,kanske några planera på G?

2. Vad var det din bästa upplevelse med Christian?

3. Norge är så vackert land, funderar ni på att bo i Norge?

4. Har du prova joba i Danmark?

5. Vilken film var din favorit?



Nä har nog inte mer frågor... :)



Kram!

 2012-04-09    17:53:50     URL: http://www.nogg.se/jessina
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?