Urolig natt??

 2012-03-12    08:49:45   av:Viken
Hver eneste natt i siste pleier Leah våken mellom kl 3-4, ho ville bare ha smokken så sove ho igjen.. Men i natt var ho hele stille og våken ikke i natt, men eg var urolig i natt og våken automatisk kl ca 6 på morgen, gikk til hennes soverom og se om alarm var OK, ettersom eg var vant å våken en gang om natt, men ikke denne gangen. Derfor begynner eg å blir usikker om alarm virker, men alt virker og ho sov så godt. Gikk tilbake til sengen og sove videre, til ho våken kl halv ni.. WOW sier eg bare, det var faktisk deilig å sove hele natt uten våken en gang om natt, det var jo lenge siden ho fikk sove hele natt, tror det var sist 2-3 måneder siden, da ho begynner å våken en eller 2 gang om natt.

Så det blir spennende ikveld om det blir samme at ho kommer å sove hele natt til imorgen? Det var faktisk deilig å sove hele natt uten å måtte stå opp og gå til hennes soverom og gi henne smokken så tilbake til sengen og blir litt vanskelig å sove igjen, så eg blir bare trøtt om morgen..
 Ina

Åhh, skönt for jer nu at Leah sover hele nat. Joshua har altid sovet hele net, sommertider vågner han NÅR han er syge eller ligsom! :)Knus

 2012-03-12    18:57:01     URL: http://www.nogg.se/jessina
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?