Vårtegn/ Tegn på forår/ Vårtecken/ Signs of spring

 2012-03-19    10:35:04   av:Viken
Norsk:
Det er faktisk deilig å våken tidlig på morgen når det kommer lys inn i vinduet, føler at det gir meg mer energi selv om eg får ikke lov å gjøre noe. Så det blir jo bare mer kjedelig når eg ikke får gjøre noe, men heldigvis finnes det hekle så eg kan bare slappe av og kose meg med hekle, akkurat nå hekle eg noe poser, så det kommer bilder senere som eg har heklet poser :) Det har eg lært av min mamma da eg var på Voss i vinterferie..
Det blir varmere ute i denne uke som værmeldt har sagt, så det blir masse å sitte ute med hekle og se etter Leah, ho kan sitte på teppe og leke litt, som ho har gjort noe ganger i forrige uke, ho synes det var spennende å være ute ettersom ho kan høre hva som skjer rundt, og er veldig opptatt å se på fugl som står på busk :)

Dansk:
Det
er faktisk rart at vågne tidligt om morgenen, når lyset kommer ind i vinduet, føler at det giver mig mere energi, selvom jeg ikke lov til at gøre noget. Så det er bare mere kedeligt, når jeg ikke kan gøre noget, men det er tur at jeg kan hæklet, så jeg kan bare slappe af og nyde mig med hæklet, lige nu er jeg hækle en pose, så der vil være billeder senere, da jeg har hæklede tasker :) Der har jeg lært af min mor da jeg var på Voss i vinterferie ..
Det bliver varmere i denne uge som en vejr har sagt, så der bliver nok meget at sidde ute og hækle og se efter Leah, kan hun sidde på tæppet og lege lidt, som hun har gjort noget gange i sidste uge, at hun syntes det var interessant at være ude, fordi hun kan høre, hvad der sker rundt omkring, og er meget ivrige efter at se den fugl, der er på bush :)

Svenska:
Det är faktiskt skönt att vakna tidigt på morgonen när ljuset kommer in i fönstret, känsla av att det ger mig mer energi, även om jag inte får göra någonting. Så det är bara mer tråkigt när jag inte kan göra något, men lyckligtvis finns det virkade så jag kan bara slappna av och roa mig med virkad, just nu jag virka en väska, så det blir bilder senare som jag har virkade väskor :) där har jag lärt mig från min mamma när jag var på Voss på sportlov..
Det blir varmare i veckan som en väder har sagt, så det bliver mycket at sitte ute oc virkad och kolla efter Leah, hon kan sitta på mattan och spela lite, som hon har gjort något två gånger i förra veckan, tyckte hon att det var intressant att vara ute eftersom hon kan höra vad som händer runt, och är mycket angelägna om att se fågeln som är på busken :)

English:
It's actually nice to awake early in the morning when the light enters into the window, feeling that it gives me more energy even though I'm not allowed to do anything. So it is just more boring when I can not do anything, but fortunately there are crochet so I can just relax and enjoy myself with crochet, right now I'm crocheting a bag, so there will be pictures later as I have crocheted bags :) There, I've learned from my mom when I was at Voss in winter ..
It gets warmer out in this week as a weather have said, so there is plenty to sit out with work and look for Leah, she can sit on the carpet and play a little, as she has done something twice last week, she thought it was interesting to be out because she can hear what is happening around, and are very keen to see the bird that is on the bush :)
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?