Volleyball mix i Odense..

 2012-03-10    09:58:28   av:Viken
Idag er det volleyball mix her i Odense, så vi 3 skal ta oss en tur og se på :) Og kommer å hilse på de kjente :) Det er alltid artig å hilse på de nye og gamle fjes :)

Akkurat nå sove Leah en formiddagslur, så vi vente til ho våken, da dra vi til Dalum idrettshallen og se på volleyball kamp i et par timer, så skal vi dra til en venninne og hjelpe henne litt med flyttlass, men eg skal ikke gjøre noe ettersom eg har svangerskapsforgiftet, så eg må bare ta med rolig som mulig eg kan, kjipt med svangerskapsforgiftet..

Senere skal vi hjem og få 2 gjester fra Vejle og kose oss med dem ikveld til de dra hjem igjen senere ikveld :)

Ha en fin lørdag :)
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?