Baby klær

 2012-05-30    17:19:51   av:Viken

Det er så mye som eg har tenkt å blir kvitt med de baby klær som Leah hadde det. Så eg lurer på om qxl.dk er god side til å selge? Eller skal eg velge Facebook der som eg er medlemmer? Eller bruke min venninne sin tradera? Hva er best?

Forslag en annen side?

 Janni

ANki, du kan bruge min tradera :D men qxl er lidt dyrt for betale kun 3 gratis sælge bagefter du betale derfor regle for qxl , og har jeg prøve før , og kan lide bedste tradera er virkelig nemt sælge :D søde og savner jer <3<3<3

 2012-05-30    17:30:24     URL: http://jannialtmulig.blogg.se/
 Ina

Jaa duu, det var god spörgemål. Jeg har også ikke det let at välge, men jeg bruger Tradera så länge, har väret på Facebook, men virker ikke. De lover at komme og hente, men de kom jo aldrig, har sket flere ganger. qxl har jeg test för, men for dyrt og lav pris der ting jeg havde solgt :(. Måske guleside.dk eller hvad det hedder?

 2012-05-31    09:35:38     URL: http://www.nogg.se/jessina
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?