Hjemme...

 2012-05-17    22:48:41   av:Viken
I ettermiddag dro Christian til arbeid, og var alene hjemme med Leah.

Nå ligger ho ved siden av meg på sofa og sove godt, mens eg surfer og se på tv foran meg :) Har bena på bordet, HYSJ :P

Har satt her nesten hele kvelden og så på TV siden kl ca 19.30 da Leah sov direkt her på sofa, eg orker ikke bære henne opp til soverom, synes det er bare deilig å ha henne ved siden av meg, og se hvor søt ho sover. Det er faktisk deilig å være mamma til en lille jente som blir 10 måneder gammel på søndag. Tiden har faktisk gått så fort synes eg.
Det er akkurat 2 måneder igjen til termin.. Eg har termin den 17 juli og det er 17 mai idag. Jøss, det er umulig å tro at det er nærmere og nærmere til føde lillegutten :) Vi TROR at vi har funnet navn til lillegutten, men det får vi vente med offentlig ettersom vi vil heller vente det, det kan jo skjer at vi ombestemt og endret annen navn? Man vet aldri hva som vil skjer fremover.

Som noen vet at eg sliter mye med kløer i siste, så eg kløer fortsatt, det blir bare verre og verre, begynner få utsletter på ansikt også.. Det er faktisk vondt, det svir og føler som at hele kroppen skal brenner.. :( Pokker vondt!! Har fått salve mot kløer, det kløer mindre, nå begynner det at ikke hjelpe med kløer.. Lurer på om eg skal virkelig ringe til jordmor imorgen og ta alvorlig snakk om det?

Christian tror at eg kommer til å føde tidligere i juli, begynnelse av juli.
Janni tror slutten av juni/begynnelse av juli
Michael tror slutten av mai/begynnelse av juni..

Hva med dere?

-------------------------------------

Endring:

Ville skrive alle kommentar som eg fikk inn i Facebook om når de tror eg skal føde..

Rose: føde hvertfall ca fra midten juni-begynnelsen av juli. evt snart kanskje..
Kjersti: ‎4 juli da er han kong som dronning sonja ♥
 Ina

Jeg gätter på at du skal föde den 24 juni :)

 2012-05-19    10:00:04     URL: http://www.nogg.se/jessina
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?