Hummel pakket

 2012-05-31    10:41:47   av:Viken

Igår testet eg med bare Hummel klær pakket, det er en bukse, genser og 3 body. Dem fikk eg solgt for 210 kr. Flott synes eg. Men det er jo mer klær som skal legge ut.
Bilder av hummel klær som eg la ut nå, desse er solgt for 210 kr. Fornøyd :)

Nå gjelder det tvillingevogn eller søskenvogn som eg skal leter etter. Det er ikke så lett å finne en sånt. Eg er så nøye med bestemt type vogn. Eg vil ikke ha bredde vogn. Vil ha en stol vogn med en ekstra "stol" under eller oppå vogn, håper dere forstår meg hva type eg mener. Det er faktisk dyrt og ikke lett få tak i brukt vogn. Hmm.. Får bare søke og søke til det dukker opp :) man skal ikke gi opp :)

Ha en fin dag :)

Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?