Medisin virker...

 2012-05-18    12:36:59   av:Viken

Nå føler eg mye mye bedre, det var på tiden.. Sitter her og er helt ned dopet av medisin.

Det er så himmelsk herlig følelse at klør er ikke her på en god stund.. Klør sist idag tidlig, etter eg tok medisin, og det var godt.. Har forbannet brukt MASSE penger til medisin på en uke.. Tror det er ca 1000 kr jeg har brukt til de j*vla (unnskyld, mamma at eg bruke frekk ord men må bare skrive det :) hehe) medisin på en uke.. 

Så eg får skrive igjen senere ikveld og forteller om hvordan det gikk med klør, om det er over med klør eller ikke.. Det blir spennende.. Får bare spise medisin en gang om dagen. Skulle vente til ikveld, men eg KLARE ikke mer med klør og måtte ta en nå.. :) Har ikke sov så godt på en uke nå. Det skal blir godt når det skjer ikveld hvis det virker med medisin!! :)

Ha en fin fredag :) Og god helg til dere hvis dere ikke har tenkt å kommer og lese her igjen før på mandag :D

Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?