Mote..

 2012-05-14    07:30:01   av:Viken
Satt her og lest at professor mener at det er foreldres feil at foreldre gjør barna til mote fra de begynner i barnehage ved 1-3 år gammel, så barna er veldig opptatt med mote nå for tiden.. Hmm sier eg...

Det har eg faktisk ikke tenkt på, eg klær på barna som eg synes det er fin. Og det kjøpte eg jo fra H&M, brukt klær.. Har aldri kjøpt hummel klær fra  butikk, alltid brukt via annonsert eller facebook. Eg sitter her og tenker.. Kanskje det er fordi at de unge har ikke råd til dyrt mærke? Så de kanskje er redd at blir mobbe? Hmm.. Men det fnnes jo brukt klær på nett som man kan finner..

Det stod at foreldre påvirket f.eks når vi klær på barna (glitter, hjerte symbol, fin klær eller noe) så sier en av foreldre som f.eks "Ååå, så hva fin du er med hjerte på genser" Det påvirket barna og være opptatt av mote.. Hmm.. Det har eg faktisk ikke tenkt på.. Leah har ikke noe hjerte på klær TROR eg.. Er ikke sikker, hmmm.. Ho har jo altfor mange klær :) Men eg kan være SIKKER på at Leah har ikke noe glitter klær, og eg liker ikke glitter klær, synes det er altfor overdriver med glitter klær..

Men et spørsmål.. Hello Kitty som eg er veldig GLAD i det.. Er det min feil at Leah bruke Hello Kitty når ho vet ikke hva det er? Eg tror at ho kommer å si at ho vil ha Hello Kitty når ho ser det på butikker, så eg kommer å kjøpe det uansett for eg er jo glad i det.. Så er det mote? Eller hva mener du?

Eg har Hummel, Bamse, Hello Kitty og vanlig hverdagsklær til Leah..

Hva pleier du kjøpe til din barn og er du opptatt av mote?
 Ina

Den jobbiga ruten som jag skrev i min blogg, ja det dyker upp hos dig, inte bara dig också andra...Hrrrmmmm!



Ja det med kläder, jag köper mycket Bamse och pop till mina barn (Idag är Jerry 13 år, han säger bara JAHA så att jag hade köpt nästan bara Bamse kläder till honom från Lindex), jeg tycker det är inte fel av dig som elsker Hello Kitty som du vill klär din barn, de är bara SÅ gulligt!

 2012-05-15    18:00:52     URL: http://www.nogg.se/jessina
Navn:

E-postadress: (Vises ikke)

URL/Bloggadress:

Ditt ord her:

     Husk meg?